hračky, stavebnice Anchor

hračky, stavebnice Anchor

Anchor puzzle figurky
Anchor je čaroděj! Architektura pro děti Ať žije císař Trajánus! Anchor ve světě Julese Verna Anchor a Tři mušketýři Anchor mezi piráty
základní stavebnice z kamenerozšiřování stavebnice z kamene nákup stavebnice z kamene

Co spojuje malého Alberta Einsteina a děti 21. století?

Dokonale pasující kameny stavebnice Anchor umožňují dítěti poznání reálných zákonitostí — zákony statiky a fyziky. Dítě při hraní neutíká do světa umělých úchytů, nerealistických a nikdy později uplatňovaných principů. Jednotlivé vrstvy kamenů jsou dobře zatěžovány a dokonale pasují. Kamenná stavebnice vyžaduje realistické přemýšlení. Dítě se učí přemýšlet podle zákonitostí tohoto světa. Hračky vyžadující přemýšlení jsou oblíbené mezi nadanými dětmi. Baví je kombinovat, představovat si, vyvozovat atd. Dáte-li holčičce na hraní kopie kuchyňských přístrojů a klukovi kopie nářadí z tatínkovy dílny, budou napodobovat rodiče. To je v pořádku, ale nadané dítě napodobování začne nudit. Potřebuje víc, potřebuje prostor pro uplatnění a rozvinutí duševních schopností. Míru těchto duševních schopností lze měřit pomocí IQ. Toto číslo vyjařuje soubor duševních schopností, kterými jsou zejména LOGIKA, PŘEDSTAVIVOST, VYJADŘOVÁNÍ,

PAMĚŤ a MOTORIKA, následovanými nadstavbovou schopností zvanou TVOŘIVOST. Kamenná stavebnice poskytuje prostor k rozvoji těchto schopností dětem ve 21. století stejně jako ho poskytla o století dříve malému Albertu Einsteinovi.
informacemapawebdesignkontakt
Opravdové kamenné hrady pro rytíře, pevnosti, které dobývají piráti, paláce pro vévodkyně... staví děti a o Vánocích krásné betlémy. Anchor je hračka pro kluky i pro holky. Předlohy Anchor je čaroděj! ke stavebnici Anchor kamenné kostky pro malé děti (3 - 5 let), předlohy Ať žije císař Trajánus! k základní stavebnici 6 pro větší děti (3 - 7 let) nebo Anchor a Tři mušketýři pro soubor 8 (základní stavebnice 6 a rozšiřující stavebnice 6A) pro děti 5 - 9 let inspirují a pozitivně ovlivňují. Je to vynikající hračka. Děti si postaví vlastní prostředí pro svůj příběh, potom rozestaví rytíře, královnu nebo mušketýry a začne velká hra. Ještě není jasné, kdo v ní zvítězí, ale skutečným vítězem bude dítě - hra jeho fantazie v autentickém prostředí v ruce s chladivými dokonalými kostkami má zásadní vliv na rozvoj jeho motorických a mentálních schopností. Anchor je stavebnice pro chytré a nadané děti.